czwartek, 17 września 2009

Metamorfoza- Anna9610

Witam Was po baaardzo długiej nieobecności ;)))
Nie pisałam dlugo na blogu, ponieważ jestem pochłonięta szkołą... A jak wiadomo, pożera ona mnóstwo czasu...
A więc. Zaczynamy :)))))))))))))
Oto metamorfoza Anna9610:


(Wybaczcie, że nie połączone, ale niestety mam kłopot z komputerkiem. Nie mam teraz połowy ustawień.)
Po lewej przed, po prawej po.

Wybacz Aniu, ale Twój makijaż nie jest w moim typie. Jest zbyt agresywny. A do tego ten pieprzyk...
Fryzurka jest ładna, ale Twoja twarz w niej wygląda niekorzystnie. Dlatego zmieniłam.
Kolczyki, które masz na sobie są ok., ale ja przepadam za tymi kółkami. Są przecudne.
Makijaż: postawiłam na delikatność. Na screenie nie widać, ale podkreśliłam oczy liliową kredką. A i dodałam błyszczyk. Różowy ;))

Przypominam: Metamorfozy robimy według naszego uznania. Są one poprostu wskazówkami. Niczego nie narzucamy. Tak samo z ocenianiem.

Pozdrawiam wszystkich Czytelników bardzo, ale to bardzo gorąco =***
Basia ;*

4 komentarze:

  1. Można prosić o metamorfozę i ocenkę domu?

    Mój nick to Paula_the_best

    OdpowiedzUsuń
  2. super :** Bloga też masz fajnego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. mogę prosić o metamorfozę wszystkiego i ocenkę???
    mój nick to miss-basia3

    OdpowiedzUsuń