środa, 16 września 2009

Ocana- Lillianee.

Witam wszystkich:)


To moja pierwsze ocenianie więc mam nadzieję, że wszystko pójdzie ok.!


Dolka:







Mnie osobiście się podoba. Strój ma bardzo ładnie dobrane kolory i ten zabójczy pasek!!



Co tu dużo gadać za dolkę daję Ci 5/5!!!



Apartament:





Ten pokój najbardziej mi się podobał.


Wszystko jest ok ale czegoś mi tu brakuje...


Za apartament dostajesz mocne 4:)



Prezentacja :




Prezentacja graficznie bardzo fajna.

Taka prosta, nie ma w niej dużo kolorów oraz różnych głupot i dobrze.:)

Co do tekstu to nie wiem czamu pisałaś w 2 osobie.Ale to już pewnie żeby było oryginalnie.

Kiedy czytałam twoją prezentację miałam wrażenie, że się nad sobą użalasz i nie jestem pewna czy to dobrze.

Powinnaś przedstawić się z najlepszej strony...

Za prezentacje dostajesz 4!

Ogólna ocena : 13/15(4)

Nie jest zle!!!:))

Pozdrawiam, Ola

1 komentarz:

  1. Bardzo dziękuję, ocena ta jest dla mnie czymś miłym, głównie dlatego, że dopiero zaczynam przygodę na stardoll.
    Lillianee.

    OdpowiedzUsuń