poniedziałek, 14 września 2009

Ocena Anna9610

Witajcie tu Kasia  , jest to moja pierwsza ocena i nie wiem
jak mnie to wyjdzie mam nadzieję ,że będzie dobrze:)
Dzisiaj pokażę wam ocenkę  Anna9610 :
O to ona:
Strój , bardzo ładny . 
Wszystko ze sobą gra. Tak trzymaj !
Jednak coś nie pasuje mi z twarzą , nie w moim stylu. 
Za dollkę daję 4/5 
Apartament : 
Wybrałam łazienkę bo od kiedy tylko pamiętam właśnie ten 
pokój podobał mi się najbardziej ! :) 
Niczego nie za mało , nie za dużo i wszystko ze sobą gra!
Bardzo mi się podoba ! 
5/5 
Prezentacja : 
Jeżeli miałabym oceniać tylko tą pierwszą część to dała bym dużo , 
ale jeżeli muszę patrzeć na całą prezentację to ocena się obniży :(
Kolorki troszkę nie grają ze sobą , 
I nie podoba mi się ten szlaczek z " Vote me Cover Girl .... " 
Dalej .. zasady i o sobie tutaj jest dobrze.
daję: 3/5 
Ogólnie : 12/15 (4)
I tak bardzo dobrze :) 
Pozdrawiam , Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz