środa, 26 sierpnia 2009

Metamorfoza Olgenka

Cześć :)

Dzisiaj przestawię Wam metamorfozę Olgenki.

Oto ona:

                                               przed metamorfozą          po metamorfozie  

 

Fryzura dobrze jest dobrana do Twej twarzy... Ale zmieniłam Ci ją. Teraz jest bardziej wyrazista.   

Pasemka dodałam, by trochę dodać kolorków.

Dodatki:

Wybierz: kolczyki czy przepaska? Bo to i to niezbyt ładnie się komponuje...  Chyba, że ktoś lubi taki styl. Ale mi nie pasuje.

Duże kółka przykuwają uwagę. A poza tym, czy nie super wyglądają??

Co do makijażu..  Niepotrzebnie dałaś róż do policzków... Wygląda to tak, jakbyś była za dużo na słońcu i opaliła sobie tylko policzki.  Co do cieni na Twych oczkach... Może być... Ale tutaj można spokojnie postawić na naturalność :)) 

Tak więc, mam nadzieję, że się podoba. Ja nie lubię piegów.. Ale tutaj super wyglądają :) 

1 komentarz: