wtorek, 25 sierpnia 2009

Ocenianie Kasiunia_22

Witam. Teraz po raz 3... ;D

Teraz chciałabym pokazać ocenę apartamentu, MeDoll oraz prezentacji Kasiuni_22.

Ocena MeDoll Kasiunia_22
Twoja MeDoll jest ładna. Ale nie wszystko do siebie pasuje. 
Fryzura jest dobrze dobrana, jeśli chodzi o kształt twarzy, lecz makijaż nie jest dopasowany do stroju. 
Gdy się dobrze przyjrzeć, widać, że to nie suknia, tylko spódnica połączona z bluzką. Daje to niesamowity efekt. Baaardzo mi się to podoba. 
Co do dodatków… Dałabym inne rajstopy, albo w ogóle bym ich nie dała. Pozbyłabym się rękawiczek. Nie pasują. 
Torebka i buty są odpowiednie.
Ocena MeDoll jest dobra. 4 gwiazdki.



Ocena apartamentu Kasiunia_22
Twój apartament nie zachwycił mnie. Wybrałam ten pokój, bo chyba jest najlepszy.
Więc tak. Podłoga nie pasuje do ścian. Albo zmień podłogę(daj inny odcień), albo zmień tapetę pokoju(daj inny kolor). Wszystko wydaje się takie smutne… Bez wyrazu.
Jedyne co mi się podoba to schody(niestety nie zmieściły mi się na obrazku).
Możesz spokojnie pozbyć i Van i Aly. Nie są potrzebne, a jeśli chcesz koniecznie je zatrzymać to weź 1.
Psów Ci się także namnożyło. 1 wystarczy ;)
Na akwarium miałaś fajny pomysł, ale troszkę nie wyszedł. Wygląda to jak kominek. A przecież nie chcemy usmażyć rybek ;D
Więc apartament ma niestety tylko 2 gwiazdki…  




Ocena prezentacji Kasiunia_22
Twoja prezentacja jest dobra. Nie mamy oczopląsu, jest estetycznie.
Wypowiedziałaś się troszkę o sobie, o tym co lubisz, a czego nie. Nie potrzebnie piszesz o statusie… Nie widzę sensu dla tego. Powiedziałaś, czego oczekujesz, aby ten kto Ciebie odwiedza, mógł zostać Twoim znajomym. 
Dobra prezentacja.. Ale mi brakuje czegoś więcej o Tobie. Czym się zajmujesz, czego słuchasz…
Dla prezentacji daję 4 gwiazdki.


W sumie masz 10 punktów na 15. Więc Twoja ocena wynosi 3 gwiazdki.

Pozdrawiam wszystkich czytelników :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz