niedziela, 30 sierpnia 2009

Metamorfoza Oluuuniaa

Dzień Doberek ,
Dziś przedstawię wam kolejną metamorfoze Oluuuniaa :

Dollka sama w sobie jest ładna ,
szkoda ,że karnacja jest taka ciemna .
Makijaż :Poprzednio za delikatyn , nie dokładny widać jak nie dociągnęłaś cienia .
Masz dużo fajnych dodatków i to jest fajne :) 
Ja jednak postanowiłam ,żeby została tylko kokarda bo ona mi tutaj pasowała.
Dodałam również sztuczne rzęsy .
Co do makijażu po metamorfozie , jak zawsze ja 
połączyłam kolorki może na zdjęciach tego nie widać, ale dałam :
fiolet , czeriweń i nutkę niebieskiego :)
Dodatkowe rady dla Ciebie:
- Karnacja jest troszkę za ciemna , może warto spróbować z jaśniejszą ? 
- Włosy.. myślę ,że pasował by Ci jakiś odcień blond. 
To na tyle :) Pamiętajcie ,że ja robię metamorfozy według własnego gustu :)
Pozdrawiam Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz