sobota, 29 sierpnia 2009

Ocenianie Natusia00

Cześć Wszystkim :))

Spoglądając na ankietę, widzę, że większości podoba się blog :))

Baaardzo się cieszę :)

Jeśli możemy coś z Kasią zmienić, co Wam się nie podoba, to dajcie nam znać. 

A teraz chciałabym dać ocenę Natusia00. 

Oto ona:

Twoja Dollka jest dosyć interesująca... Makijaż pasuje do wspaniałego zielonego stroju(masz u mnie wieeelkiego plusa za kolor stroju). Widzę, że też zwracasz uwagę na modę. Teraz modne są żakiety z dużymi ramionami, kolor zielony. Cały strój jest tak fajny, że nawet nie zwracam uwagi na to, w co tak naprawdę jesteś ubrana i jak to dobrałaś. 

Co do twarzy Dollki... Cóż, więc Twoja twarz troszeczkę mnie przeraża... Te kolczyki i aparat na zęby, który służy za szwy.. Boję się troszkę ;)

Ale za całokształt daję Ci 5. Moim zdaniem zasłużona ta ocena :)

Ocena apartamentu

Cóż... Tu troszkę jest gorzej... Niestety. Ten pokój nie przypadł mi do gustu, bo to poprostu czysty kicz... Nie jest najgorzej, ale napewno mogłoby być lepiej(z innymi też jest źle, ale to najlepszy pokój).

Najbardziej ze wszystkiego podoba mi się sofa. I to wszystko.

Niestety za apartament dostajesz tylko 2 gwiazdki. Ten pokój jest na tym samym poziomie co pokój Kasiuni(Kasiunia_22).

Ocena prezentacji

Cóż... Niewiele tutaj jest...  Gdy spojrzymy na zdanie"Uczepnij  się nie mnie. Jestem sobą będę sobą i zostaw mnie w spokoju."- nie ma takiego słowa w języku polskim jak"UCZEPNIJ"!!! Jest "uczep". A poza tym całe te 2 zdania nie są poprawnie językowo. Powinno byc coś takiego-Nie czep się mnie. Jestem sobą i nią pozostanę, więc zostaw mnie w spokoju". A do tego jest brak intepunkcji... Bardzo mnie to boli... 

Nic tu o Tobie nie ma. Jest tylko napisane, że lubisz tańczyć... Wiele to nam nie daje. 

Niestety za prezentację otrzymujesz 1 punkt... 

Tak więc masz 8 punktów na 15, czyli otrzymujesz 3 gwiazdki... A szkoda, bo naprawdę nie wiele trzeba, by było lepiej.

Pozdrawiam wszystkich-Basia

2 komentarze: