czwartek, 27 sierpnia 2009

Ocenianie Scarlett_tokioh

Cześć :)

Teraz przedstawię ocenkę MeDoll, apartamentu i prezentacji Scarlett_tokioh.

Niestety zrobiłam tylko screena domu i prezentacji Scarlett, ale widać Dollkę, więc spróbuję ją opisać.

Dollka Scarlett jest ładna. Jej stroje są przemyślane, ładnie się komponuję, nie ma miszmaszu.

Tutaj Scartlett ma strój według  najnowszej mody-paski od butów na spodniach rurkach.

Jedyne co bym zmieniła to może torebka do 1 dłoni bym przeniosła, bo mnie troszkę drażni to, że środkowy palec trzyma całą torebeczkę.

Ocena dla MeDoll 5

Ocena apartamentu 

Wybrałam ten pokój, ponieważ najbardziej do mnie przemawiał. Za łóżkiem są duże okna, które uwielbiam. Miło jest się obudzić i spojrzeć za siebie i zobaczyć naturę :)

Nie jestem pewna po co jest ta zasłona przy ścianie, ale to pewnie jakaś Twoja koncepcja.

Kolorek niebieski jest fajny, ładnie dobrałaś dodatki do tego pokoju.

Ocena apartamentu 4

Ocena prezentacji

Twoja prezentacja nie spełniła moich oczekiwań.. Myślałam, że będzie to coś lepszego... 

Więc... Powiedziałaś o sobie bardzo nie wiele.. Wyjawiłaś nam swoje imię, gdzie mieszkasz oraz to, że kochasz Tokio Hotel. Następnie przekazałaś zasady, które obowiązują u Cb i to wszystko. A i o swoich osiągnięciach. Brakuje mi to czegoś... Nie ma tutaj czegoś zachwycającego...

Za prezentacje dostajesz tylko 2 punkty.

W sumie zebrałaś 11 punktów, czyli otrzymujesz 4 gwiazdki. Zaraz u Cb się zjawię i pozostawię ocenkę. Pozdrawiam i dziękuję, że zechciałaś brać udział w naszej zabawie :)

1 komentarz: