piątek, 28 sierpnia 2009

Ocenianie Oluuuniaa

Cześć :))))

Przedstawię Wam teraz ocenkę Oluuuni. 

Oli Dollka nie zachwyca mnie... Ale każdy ma inny gust. Dla mnie twarz Dollki jest trochę przerażająca... Zmieniłam bym gruntownie Dollkę. Tak jak jest w metamorofozie, którą Wam pokaże Kasia(będzie prawdopodobnie jutro).

Co do ubioru.. Cóż.. Jest to połączenie elegancji ze sportowym szykiem.. Dobrze by było, gdyby nie ta bluzka pod spodem.. Niezbyt pasuje. I bym wyrzuciła tę złotą bransoltkę. Tak samo jak bluzka psuje efekt.

Dla Dollki daję tylko 3 gwiazdki..

Ocena apartamentu

Tak jak wcześniej-ten pokój najbardziej mi się spodobał.

Jest baaardzo fajny :) 

Jest przytulnie, kolorowo(ale nie za bardzo). 

Nie pasuje tu tylko jedna rzecz-mianowice ta tabliczka z power girl. Nie widzę sensu trzymania tu jej. I czy możesz mi powiedzieć, o co chodzi z tą kartką walentynkową, na której są źle naniesione jajka? To miała być karta Wielkanocna? ;)

Ocena apartamentu- 4 gwiazdki

Ocena prezentacji

Tak więc... Prezentacja częściowo nie jest czytelna... Bardzo smutny kolorek dałaś. Musisz to troszkę rozweselić. 

Eee.. Czemu "hellow"? A nie "hello"?

I tylko po angielsku? Nie jesteś polką? Czy tylko chcesz się popisać, że umiesz po angielsku?

Rozumiem, że mieszkasz w Anglii... Ale to niczego nie zmienia...

Napisałaś co lubisz, gdzie mieszkasz, jak masz na imię. To raczej wystarcza. 

Za prezentację daję Ci 4 gwiazdki.

W sumie masz 11 punktów na 15.

Czyli masz 4 gwiazdki.

Pozdrawiam :)))

A i proszę, nie bierzcie tego do siebie jak oceniam... Robię to tak jak mi się wydaje.  Nie chcę nikogo obrażać. Każdy ma inny gust, a o nich się nie dyskutuje.  Basia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz