wtorek, 1 września 2009

Girl-CS metamorfoza

Witajcie;)

To jest metamorfoza Girl-CS:



Jak widać zmieniłam twojej dolce fryzurę aby idealnie dopasować do głowy...
Zdjęłam sztuczne rzęsy, ponieważ przez nie zmniejszały się oczy.
Usta są roześmiane i ładne więc nie potrzebowały zmiany.
Makijaż zrobiłam z tuszu do rzęs: pogubiającego oraz wydłużającego i podkresliłam tylko niebieską kredką na górze, a u dołu delikatnie musnęłam czarną.
Moim zdaniem nie potrzebne są 3 pary kolczyków, więc nie założyłam ani jednej pary wystarczyła tylko kolorowa opaska, która idealnie pasuje do ust.
To jest moja pierwsza metamorfoza i mam nadzieję, że się podobała:)
Pamiętajcie ,że ja robię metamorfozy według własnego gustu :)
Pozdrawiam, Ola.

1 komentarz:

  1. Zgłaszam się do oceniania i metamorfozy :)
    Dodałam link do waszego bloga w mojej prezentacji :)

    OdpowiedzUsuń