środa, 2 września 2009

karolinamagic metamorfoza

Dzisiaj mam metamorfozę Karolinki:)
karolinamagic :
Na początku mogę powiedzieć ,że Twoje oczy mają 
bardzo fajny kształt i mają bardzo długie rzęsy . 
Podobają mi się :)
Teraz wracając do metamorfozy , przed:
czerwone włosy hm , coś nie bardzo mi się to
podobało ,dobrze że masz duży wybór farbek w kosmetykach .
Ja wybrałam jasny bląd .
Czarna kokardka na włosach i kolorowe kolczyki . 
Jeżeli robisz coś pod kolor to staraj się bardziej zwracać uwagę na to co zakładasz .
Sama kokardka lub kolczyki lepiej by wyglądały ,a z resztą nie zawsze
trzeba mieć dużo dodatków , nie ? 
Ja nie użyłam prawie żadnego , dodałam tylko sztuczne rzęsy. 
Dodałam również makijaż , rzęsy ciemne , mocno widoczne . Oczy zaś pomalowałam
jasnym różowym , bardzo ładnie to wygląda . Mnie się podoba .
Usta rónież pod kolor oczu . 
I to chyba na tyle , również można dodać jakieś przepaski 
ale jakoś nie zbyt tutaj pasuje :)
Pozdrawiam , Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz